• PieszO, RowereM, KonnO - zalecane użycie mapy i przewodnika turystycznego, dowolnie wybranym szlakiem, wiejską lub leśną drogą/ścieżką/na przełaj. Do bacówki prowadzi kilka szlaków pieszych i rowerowych. Z Tuchowa na Brzankę prowadzi szlak niebieski (przechodzi obok Dworca autobusowego i PKP), pod szczytem Brzanki należy skręcić w lewo i żółtym szlakiem dojść do bacówki (10 min.) Z Ryglic szlak niebieski do Ostrego Kamienia, tam w prawo żółtym do bacówki. Z Czermnej dochodzimy do bacówki idąc grzbietem pasma, żółtym szlakiem, z Lubaszowej czarnym do żółtego, z Siedlisk żółtym, z Cięzkowic i Rzepienników niebieskim. Jeżeli chodzi o szlaki rowerowe: Z Ciężkowic wiedzie trasa przez Turzę, Rzepiennik Suchy, Biskupi, Jodłówkę Tuchowską (niebieski, potem czerwony), z Ryglic żółty.
  • SamochodeM - możliwość dojazdu do samej bacówki: z kierunków wszystkich poza południowym (Lisbona, Berlin, Wrocław, Katowice, Kraków, Władywostok, Kijów, Rzeszów, Helsinki, Sztokholm, Gdańsk, Warszawa, Kielce itd.) dojeżdżamy do Tarnowa, z Tarnowa należy wyjechać na Tuchów (z obwodnicy, lub z centrum wyjazd przy Starym Cmentarzu), za Tuchowem prosto do Lubaszowej, gdzie za stacją benzynową należy skręcić w pierwszą w lewo (przejazd kolejowy) i jechać aż do Jodłówki Tuchowskiej. W Jodłówce Tuchowskiej w lewo na skrzyżowaniu Rozstaje, przy dawnym sklepie Romana Osiki, krytym blachą falistą żółto-niebieską. Za zakrętem widnieje tablica "Park krajobrazowy pasma Brzanki" wyjeżdżamy pod samą górę, do końca asfaltu (na najbardziej stromym zakręcie tzw. "eSie" warto wrzucić dwójkę bo stromo). Przy końcu asfaltu w lewo mijając spróchniałą wierzbę dojeżdżamy do schroniska - parking za bramą na placyku z prawej strony, prosimy o niepodjeżdżanie pod samą furtkę, a szczególnie o niezastawianie srebrnego Forda Focusa, bo to uniemożliwia zaopatrzenie i w ogóle wprawia w zły nastrój panią Alę - właścicielkę, szczególnie rano, kiedy wszyscy kierowcy śpią a pani Ala chce zjechać po świeży chleb. Jeżeli chodzi o kierunki południowe i niestandardowe drogi dojazdu, to polecam użycie mapy przewodnika - do bacówki można dojechać od Gorlic, Jasła, Biecza, Siepietnicy, Rzepienników, Czchowa, Zakliczyna drogami lokalnymi (wszystkie zbiegają się pod sklepem Romana Osiki)
  • AutobuseM - najbliższy przystanek (ok. 2.5 km od schroniska) to Jodłówka Tuchowska "rozstaje", zwany również Jodłówka Tuchowska "na górze", zatrzymują się tutaj autobusy lokalnych przewoĄników jadące od Tarnowa w kierunku Czermnej, Olszyn, Rzepiennika (nie wszystkie) i oczywiście w odwrotnym. Jadąc z Tarnowa wysiadamy po prawej stronie drogi, przechodzimy przez jezdnię i kierujemy się pod górę mijając tablicę "Park Krajobrazowy Pasma Brzanki", przy końcu asfaltu skręcamy w lewo i mijając spróchniałą wierzbę dochodzimy do schroniska.
    Autobusem można dojechać również do kilku innych miejscowości, które przecinają szlaki turystyczne i resztę drogi pokonać pieszo. Kilka propozycji zobacz punkt pieszo, rowerem, konno.
  • PociągieM- najbliższe stacje: Lubaszowa i Tuchów (ok. 7-8 km od bacówki obie). Oczywiście można wybrać inny wariant i wysiąść na dowolnej stacji na odcinku Pleśna - Stróże i dalej odpowiednim szlakiem / drogą
  • HelikoptereM - dosyć trudno, jako, że nasz dwuspadowy dach raczej nie nadaje się na lądowisko, ale polecam okoliczne polany lub nasze podwórko;)